Compartim Música... JUDIT PÉREZ

Counting Stars - OneRepublic

Jo he escollit la cançó Counting Stars de OneRepublic, que pertany al seu tercer àlbum Native
És una cançó que m’agrada molt ja que té un bon ritme i la lletra, que és fàcil de memoritzar, fa que la estiguis cantant sempre que la sents.
OneRepublic és un grup de pop rock estatunidenc nascut a Colorado. El grup està format per Zach Filkins, Eddie Fisher, Drew Brown, Brent Kutzle i pel cantant principal, Ryan Tedder. Counting Stars es va estrenar al 2013 i va ser una cançó d’èxit internacional, sent així una de les més exitoses del grup.
OneRepublic té una pàgina web on podeu consultar tot el que vulgueu, com les dates de les gires, etc
http://onerepublic.com/ 

Espero que us agradi!


2 comentaris:

  1. M'encanta aquesta cançó Judit!! És genial i sempre que l'escolto em posa de molt bon humor :)

    ResponElimina
  2. M'agrada molt aquesta cançó! Crec que OneRepublic és un gran grup i et recomano la cançó "Paradise", que també pertany a aquest grup.

    ResponElimina