Compartim Música... JENNYFER BAYAS

CLOSER TO THE EDGE - 30 SECONDS TO MARS

30 Seconds To Mars és un dels meus grups favorits. És un grup de rock alternatiu que es va formar a Los Àngeles (EEUU) l'any 1998. Els seus components són en Jared Leto (guitarra i veu), el seu germà Shannon Leto (bateria) i Tomo Milicevic (guitarra i teclat).

L'any 2002 van llançar el seu primer àlbum 30 Seconds To Mars amb la discogràfica Virgin Records. Va obtenir molta popularitat, es van vendre 121.000 unitats de discos! Des d'aquell moment el grup va tenir molt d'èxit. Actualment la banda és molt reconeguda i ha venut més d'11 milions de còpies de discos arreu del món.

He escollit la cançó Closer To The Edge, que és del 2010, perquè em transmet moltes coses positives: que tu ho vals, que has de viure cada moment de la teva vida al límit i que ho has de gaudir en tot moment, sent com tu ets ho pots i més. També m'agrada perquè és una cançó enèrgia i animada, mai m'avorreixo quan l'escolto.
D'altra banda, en el videoclip diuen comentaris dels fans. Un comentari que em va agradar molt deia "No te arrepientas de nada de lo que hagas porque al final... te hace quien eres".

Aquí teniu el vídeo amb subtítols al castellà i aquí el vídeo oficial sense subtítols.



Espero que us agradi molt! I que visqueu la vida al límit (però sempre pensant en les conseqüències abans d'actuar).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada