Compartim Música... ERNEST ESPARTERO

 Of The Night - Bastille

Bastille és un grup de música britànic format a Londres l’any 2010. El grup va començar com un projecte en solitari del cantant i compositor Dan Smith, pero al cap d’un temps va decidir formar un grup. Actualment Bastille està format per: Dan Smith, Chris Wood, William Farquason i Kyle Simmons. 

Of the night és un mash up de dues cançons d'èxit dels '90 de la dansa, el hit The Rhythm of the Night (de la banda italiana Corona, 1993) i el hit  Rhythm Is a Dancer (del grup alemany Snap, 1992).

He escollit aquesta cançó perquè em tranquil·litza i la seva lletra es pot interpretar de diverses maneres, al gust de cadascú.


4 comentaris:

  1. Aquesta és una bona versió, però a mi m'agrada més la original. Aquesta té un toc modern i electrònic que hi queda molt bé, però la trobo bastant tranquil·la. En canvi la original ( la de corona ) era molt més animada i em transmetia molt més que aquesta. Tot i així crec que sona prou bé. Bona cançó!

    ResponElimina
  2. A mi m'agrada aquesta, ara escolto l'altre.

    ResponElimina
  3. Jo prefereixo aquesta cançó per què laltre tenia una part més de la época i en aquesta s'ha suprimit la part que menys magradaba

    ResponElimina
  4. M'ha agradat aquest mash up, ha sigut molt encertada.

    ResponElimina